naslovnagdje se nalazimo kontakt

Održana deseta sjednica Gradskog vijeća

Objavljeno 11.11.2010.

U utorak, 09. studenog 2010. godine, uz nazočnost svih vijećnika, održana je deseta sjednica Gradskog vijeća Pregrada. Odrađeno je sedam točaka dnevnog reda među kojima su značajne Odluke o izboru izvoditelja komunalnih poslova u četverogodišnjem razdoblju i to čišćenja javnih površina, čišćenja snijega, održavanje javne rasvjete, održavanje nerazvrstanih cesta i nabave kamenog materijala, te donošenje Odluke o obavljanju autotaksi prijevoza na području Grada Pregrade.

Nimalo manje značajna odrađena je točka razmatranja Izvješća revizije o poslovanju komunalnog trgovačkog društva Niskogradnja d.o.o. za razdoblje od 01. siječnja 2008. do 30. lipnja 2010. godine. Osim razmatranja revizorskog izvješća, Gradonačelnica mr.sc. Vilmica Kapac, kao predsjednica Nadzornog odbora  i direktor društva gosp. Julijo Fišter oec., izvijestili su Gradsko vijeće o poduzetim radnjama, stanju kredita, poslovanju društva, postupku donošenja akata i drugom, nakon smjene direktorice početkom rujna ove godine do sada. Gradsko vijeće je na kraju donijelo odluku o daljnjim koracima i postupcima ispravljanja uočenih nepravilnosti utvrđenih revizijom Društva s jasnim zadacima postavljenim Upravi i Nadzornom odboru.

Pod točkom razno vijećnici su upoznati s postupkom dodjele kamenog materijala Mjesnim odborima za sanaciju nerazvrstanih cesta te poduzetim aktivnostima Grada na sanacijama klizišta te nerazvrstanih cesta i ulica.

 

 



Povratak

 

 

Događanja

Kostelska Uskrsna pištola 2015 Proljeće u Pregradi

Uredovno vrijeme


Ured gradonačelnika ima uredovno vrijeme za primanje građana i građanki utorkom i to od 15 do 18 sati svakog 2. i 4. utorka u mjesecu (kad će raditi i jedan službenik), dok 1., 3. i 5. utorka u mjesecu ima uredovno vrijeme od 8 do 11 sati. Sastanak se može i ugovoriti na telefon 049/376-052.
Detaljnije...

Pretraživanje

Posjetitelji

Ukupno posjetitelja
3791