naslovnagdje se nalazimo kontakt

Održana deveta sjednica Gradskog vijeća

Objavljeno 25.09.2010.

U utorak, 21. rujna 2010. godine Gradsko vijeće Grada Pregrade održalo je svoju devetu sjednicu uz nazočnost 14 vijećnika. Vijeće je odradilo vrlo zahtijevnih 13 točaka dnevnog reda. Na početku je razmotreno i prihvaćeno Izvješće državne revizije o financijskom poslovanju Grada za 2009. godinu. Nakon toga prihvaćeno je Polugodišnje izvješće o izvršenju Proračuna grada Pregrade za 2010. Godinu te I. izmjene i dopune Proračuna za 2010. godinu te I. izmjene plana razvojnih programa.

Gradonačelnica mr.sc. Vilmica Kapac prezentirala je pisano redovno Izvješće za razdoblje 01. 01. do 30.06. 2010. godine. Vijeće je razmotrilo prijedlog i donijelo Odluka o uvjetima i postupku gospodarenja imovinom Grada, a nakon toga donijelo Odluku o koeficijentima za obračun plaće službenika i namještenika Jedinstvenog upravog odjela Grada, sukladno Zakonu o plaćama u lokalnoj i područnoj (regionalnoj) samoupravi.

Prihvaćeno je Izvješće Vatrogasne zajednice o poslovanju za 2009. godinu. Donesene su Izmjene i dopune Odluke o dodjeli financijske potpore/pomoći studentima. Grad je temeljem ove Odluke davao potporu tijekom prethodne akademske godine svim studentima s područja Grada Pregrade u iznosu od 250,00 kuna mjesečno. Ovim izmjenama važnost odluke je produžena do vremena kada Gradsko vijeće odluči drugačije. Dakle, i u buduće studenti će dobivati ovu značajnu financijsku potporu. Trebaju samo dostaviti potvrdu o upisu i ispunjen obrazac u Jedinstveni upravni odjel Grada.

Također, usvojena je Odluke o davanju financijske pomoći učenicima Srednjih škola s područja naše županije, a odnosi se na učenike s područja Grada Pregrade. Nešto je drugačija od prošlogodišnje. Ova Odluka je direktna pomoć učenicima, odnosno njihovim roditeljima za prijevoz njihove djece u školu i natrag.
Nakon donošenja novog Zakona o poljoprivredi iskazala se potreba za donošenjem nove Odluke o agrotehničkim mjerama. Gradsko vijeće je prihvatilo predloženu Odluku.

Na kraju, nakon događanja u komunalnom trgovačkom društvu u vlasništvu Grada Niskogradnji d.o.o. Gradonačelnica je podnijela Gradskom vijeću izvješće o svemu. Osim toga, u sklopu točke o prihvaćanju izvješća revizije donesen je Zaključak kojim se određuje povrat imovine u Grad, koja je ranije prenesena u komunalno poduzeće, sukladno pravnim i financijskim mogućnostima.

 

 



Povratak

 

 

Događanja

Kostelska Uskrsna pištola 2015 Proljeće u Pregradi

Uredovno vrijeme


Ured gradonačelnika ima uredovno vrijeme za primanje građana i građanki utorkom i to od 15 do 18 sati svakog 2. i 4. utorka u mjesecu (kad će raditi i jedan službenik), dok 1., 3. i 5. utorka u mjesecu ima uredovno vrijeme od 8 do 11 sati. Sastanak se može i ugovoriti na telefon 049/376-052.
Detaljnije...

Pretraživanje

Posjetitelji

Ukupno posjetitelja
5718